A’dan Z’ye Tanıtım İçerikleri

Deneyimli bir içerik ajansı olarak markanızın gücünü ve hizmetlerinizin değerini ön plana çıkarmak için özel içeriklerimizle buradayız. İlanlardan (advertorial) kataloglara, broşürlerden basın bültenlerine, kitapçıklardan el ilanlarına kadar her detayı titizlikle işliyoruz. Hikayelerinizi içeriklerimizle canlandırırken, mesajlarınızı en güçlü ve ikna edici biçimde iletiyoruz. İşinizi büyütmek için güvenilir bir yol arkadaşı arıyorsanız hemen bizimle iletişime geçebilirsiniz.

  • Markanızı tanımak için detaylı bir toplantı yaparız
  • Amacınıza ve hedef kitlenize göre konsepti belirleriz
  • Tanıtım içerikleri ve tasarımları hazırlarız
  • Basılı içeriklerin matbaa sürecini yönetiriz

İletişim bilgilerinizi bırakın, sizi arayalım!

Merak Ettikleriniz

İçerik ajanslarıtarafından da yazılan basın bültenleri, medya ve kamuoyuna önemli bir olayı veya duyuruyu aktarmak için kullanılan bir yazılı belgedir ve tanıtım içeriklerinin başında gelir. Peki basın bülteni nasıl oılmalı? Basın bülteni başlığı nasıl olmalı? Veya Basın bülteni kim yazar? Tüm bunlara şöyle yanıt verilebilir:
* Başlık: Dikkat çekici bir başlık seçin ve duyurunun ana konusunu özlü bir şekilde ifade edin. Özellikle lansman basın bülteni, yeni ürün duyuruları veya davetler gibi konularda önemlidir.

* Tarih ve yer: Basın bülteninin başında olayın veya duyurunun tarihini ve nerede gerçekleştiğini belirtin.
* Özet bilgi: İlk paragrafta, en önemli bilgileri özetleyerek temel soruları yanıtlayın. Ttüm basın bülteni çeşitlerinde buna dikkat edin.
* Ayrıntılar: İkinci ve üçüncü paragraflarda, duyurunun ayrıntılarını genişletin ve daha fazla bilgi verin.
* Alıntılar: İlgili kişilerin veya yetkililerin alıntılarını kullanarak konunun insan tarafını vurgulayın.
* İletişim bilgileri: Basın bülteninin alt kısmında, basın mensuplarının sizinle iletişime geçebilmesi için iletişim bilgilerinizi ekleyin. Basın bülteni örneklerinde mutlaka bulunur.
* ### veya –30–: Basın bülteninin sonunu belirlemek için “###” veya “–30–” gibi işaretlere yer verin.

Belki bu soruya önce “Advertorial ne demek?” sorununun cevabıyla başlamakta fayda var. Tanıtım içerikleri arasında önemli bir yere sahip advertorial reklam ve editoryal içeriğin birleşimi olan bir terimdir. Bu, bir reklamın içeriğini taşırken bir gazete veya dergide editoryal bir makale gibi görünen içerikleri ifade eder. İçerik ajansları “advertorial haber nedir, ne değildir” konusunda markalara yol gösterir ve ihtiyaca özel birbirinden farklı advertorial reklam örnekleri üretirler.

Kitapçık hazırlama ve içerik ajanslarının bu konudaki çalışmaları, belirli bir konuyu veya bilgiyi kompakt ve anlaşılır bir biçimde sunmayı amaçlar. İçerik ajansları, kitapçık yazma sürecinin farklı aşamalarında müşterilere yardımcı olabilir. Bu yardımlar şunları içerebilir: İçerik ajansları, kitapçık yazma sürecinin farklı aşamalarında müşterilere yardımcı olabilir. Bu yardımlar şunları içerebilir: İçerik stratejisi, içerik oluşturma, grafik tasarım (kitapçık tasarımı), revizyon ve düzenleme, dağıtım ve pazarlama.

Broşür örnekleri arasında yüzlerce fark görebilirsiniz. Kaliteli ve profesyoonel görünenlerin hemen hepsi uzman grafik tasarımcılarıyla çalışan bir içerik ajansı veya reklam ajansı tarafından hazırlanmıştır. Profesyonel destek, broşürünüzün kalitesini artırabilir ve hedef kitlenize daha etkili bir şekilde ulaşmanıza yardımcı olabilir. Broşür fiyatları ise işin kapsamına göre değişir.

Katalog içeriği, ürün veya hizmetlerinizi net bir şekilde tanıtmak için kullanılır. Her ürün veya hizmetin özellikleri, faydaları ve fiyatları gibi önemli bilgileri içermeli, yüksek kaliteli görsellerle desteklenmelidir.

Bir katalog yaptırmak istediğiniz zaman “katalog tasarımı kaç TL?” sorusunun cevabı sizin için önemli olacaktır elbette ancak katalog tasarımı fiyatları, birçok faktöre bağlı olarak büyük ölçüde değişebilir. Fiyatlar tasarımın karmaşıklığına, sayfa sayısına, grafik içeriğine, tasarımın özgünlüğüne ve tasarım ajansının veya tasarımcının deneyimine göre farklılık gösterebilir. Ayrıca baskı hizmetleri veya sadece dijital dağıtım için tasarım yapılıp yapılmayacağı da bir fiyatı belirleyen bir faktördür.

Toplantı Talep Edin