Kurumsal Etkinlik Organizasyon ve Yönetimi

Yaratıcı ve sıra dışı fikirlerimizle her türden etkinliÄŸi özel kılıyor ve son trendlere uygun bir ÅŸekilde tasarlıyoruz. Lansman ve özel etkinliklerden, yol gösterici roadshow’lara, bilgi ve deneyim paylaşımı saÄŸlayan seminer, konferans, sempozyum ve kongrelere; eÄŸlenceli ve coÅŸku dolu festivallerden, baÅŸarıları ödüllendiren gecelere, sergilere ve davetlere kadar her etkinlikte sizinle birlikteyiz. Sizin için her detayı düşünüyor ve etkinliklerinizi unutulmaz anılara dönüştürüyoruz. Sadece hayal edin, gerisini bize bırakın. Toplantı talep etmek için hemen bize ulaşın!

  • Hedeflerinizi ve katılımcı profilini öğreniriz
  • İhtiyacınıza uygun konseptler kurgularınız
  • Seçiminiz üzerinden projeyi planlarız
  • EtkinliÄŸin her adımında yer alırız
  • Raporlama sunarız

İletişim bilgilerinizi bırakın, sizi arayalım!

Hizmetlerimiz

feats marketing 1 » Kurumsal Etkinlikler » Contentive İçerik Ajansı & Etkinlik Ajansı - Marka GazeteciliÄŸi

Etkinlik Görsel Tasarımı
KV’den broşüre, photo wall / örümcek stant / roll up gibi materyallerden promosyon baskılarına, yaka kartlarından davetiyeye, e-newsletter tasarımından video filmlere kadar etkinlik ve organizasyonda kullanılacak dijital & basılı tüm alanlar için kreatif tasarımlar…

feats marketing 2 » Kurumsal Etkinlikler » Contentive İçerik Ajansı & Etkinlik Ajansı - Marka GazeteciliÄŸi

Etkinlik Görsel Tasarımı
Etkinliğin ruhuna uygun mekanın bulunmasının yanı sıra mekandaki sahne tasarımı, ortam süslemeleri, oturma düzeni, ışık ve ses organizasyonu gibi mekanın tasarımına dair her şey…

feats marketing 3 » Kurumsal Etkinlikler » Contentive İçerik Ajansı & Etkinlik Ajansı - Marka GazeteciliÄŸi

Etkinlik İçin Outsource Koordinasyonu
Etkinlik için sunucu, konuşmacı, gösteri sanatçısı, müzisyen gibi sahnede görev alacak kişiler dışında şef, barmen, nefes terapisti gibi şov veya atölye çalışması yapacak uzmanların organize edilmesi. Ayrıca davetli transferi, konaklama, yemek, promosyon ürünler gibi outsource iletişimin yürütülmesi.

feats marketing 4 » Kurumsal Etkinlikler » Contentive İçerik Ajansı & Etkinlik Ajansı - Marka GazeteciliÄŸi

Etkinlik İletişimi
Etkinliğin davet sürecinin anlaşmalı PR ajansı ile birlikte yürütülmesi… Ayrıca event marketing için gerekli olduğunda dijital ve basılı mecralarda tanıtım faaliyetlerinin yapılması…

Merak Ettikleriniz

Kurumsal ÅŸirket etkinlikleri, bir ÅŸirketin veya kurumun çeÅŸitli amaçlar doÄŸrultusunda düzenlediÄŸi organizasyonlardır. Bu ÅŸirket aktiviteleri, iÅŸ dünyasındaki farklı ihtiyaçları karşılamak, iletiÅŸimi artırmak, müşterilere hizmet sunmak veya marka bilinirliÄŸini artırmak gibi amaçlarla düzenlenebilir. İşte en yaygın kurumsal etkinlik organizasyon türleri: Lansman ve ürün tanıtımları, roadshow, seminerler, konferanslar, kongreler, sempozyumlar, festivaller ve özel etkinlikler, ödül geceleri, sergiler, açılış ve davetler, eÄŸitim ve geliÅŸim programları, toplantılar ve iÅŸ yemekleri, sosyal sorumluluk projeleri…

Åžirketler kendi ekipleriyle yapabilse de genelliklebu iÅŸte ustalaÅŸmış kurumsal etkinlik firmaları / etkinlik ajanslarıyla iÅŸ birliÄŸi yaparlar. Bu ajanslar kurumsal etkinlik fikirleri geliÅŸtirip kurumsal etkinlik mekanlarını belirler, uygulamayı yapıp davetli yönetimi ve hosting’i de üstlenirler.
Kurumsal bir etkinlik düzenlerken, başarılı bir organizasyon için birkaç temel adımı izlemek önemlidir. İlk olarak, etkinliğin amacını ve hedeflerini net bir şekilde belirlemek gereklidir. Ardından, bütçeyi oluşturmak, etkinliğin maliyetlerini kontrol etmek ve kaynakları yönetmek önemlidir. Etkinliğin tarihi, konumu ve süresi gibi temel detayları planlamak da kritiktir. Programı oluştururken konuşmacılar, etkinlik içeriği ve eğlence seçeneklerini dikkate almalı ve katılımcılara özel deneyimler sunmalısınız. Ayrıca, davetiyeleri göndermek, kayıtları takip etmek ve iletişimi yönetmek de unutulmamalıdır. Etkinlik günü, organizasyonun sorunsuz bir şekilde ilerlemesini sağlamak için hazırlıklı olunmalı ve katılımcıların ihtiyaçlarına özen gösterilmelidir.
Etkinliğin amacına, büyüklüğüne ve türüne bağlı olarak değişebilir ancak genel olarak bir lansmanın başarıyla gerçekleşmesi için bir dizi temel unsur bulunur. Bu unsurlar arasında etkileyici bir konsept, hedef kitlenin belirlenmesi, uygun bir mekanın seçilmesi, davetiyelerin hazırlanması, tanıtım malzemelerinin üretilmesi, ses ve ışık sistemlerinin kurulması, konuşmacıların veya sunum yapacak kişilerin belirlenmesi, catering hizmetleri, güvenlik önlemleri, izinlerin alınması ve etkinliğin pazarlanması gibi faktörler bulunur. Ayrıca organizasyon ekibi, zaman yönetimi ve kriz yönetimi becerilerine sahip olmalıdır. Tüm bu bileşenler, bir lansman organizasyonunun başarılı olabilmesi için gereklidir. Tüm bunlar için lansman organizasyon şirketlerinden destek alınabilir. Etkinlik ajansları size kurumsal etkinlik örnekleri konusunda bolca alternatif sunabilirler.

Toplantı Talep Edin