Modası Geçmeyen Pazarlama: e-mailing

Modern e-mailing tasarımı ve profesyonel içeriklerle hedef kitlenizi etkileyeceğiniz size özel kampanyalar hazırlıyoruz. Dilerseniz gönderimini yapıp düzenli raporlarla kullanıcı davranışlarını takip ediyoruz. Özgün ve kaliteli e-mail pazarlama çözümleri için bizimle iletişime geçin.

  • İhtiyacına uygun konsepti belirleriz
  • Tasarımı ve içerikleri hazırlarız
  • Gerekli görsel ve videoları çekeriz
  • Mevcut dataya veya kendi oluşturacağımız dataya servis ederiz

İletişim bilgilerinizi bırakın, sizi arayalım!

Merak Ettikleriniz

e-mailing, bir işletmenin veya bir kişinin, potansiyel müşterilere veya mevcut müşterilere e-posta yoluyla reklam, bilgi veya teklifler göndermesini ifade eder. Genellikle e-posta pazarlama veya dijital pazarlama stratejileri içinde kullanılır.

e-bülten, elektronik bir dergi veya haber bülteni olarak tanımlanabilir ve genellikle e-posta yoluyla abonelere gönderilen düzenli bir iletişim aracıdır. İşletmeler, kuruluşlar veya bireyler, belirli bir konu, sektör, ürün veya hizmet hakkında bilgi vermek, güncellemeleri paylaşmak veya ilgili içeriği sunmak amacıyla e-bültenler oluştururlar.

e-mailing, e-posta iletişimi ve pazarlama kampanyaları oluşturma işlemidir. İçeriği ve tasarımı oluşturulduktan sonra e-posta datasına gönderim yapılır. Spam olmaması adına özel tasarlanmış sistemler kullanılarak servis edilmesi tercih edilir.

Bir kurumsal e-posta şablonu, profesyonel, net ve düzenli bir görünüme sahip olmalıdır. İletinin başlığı açık ve öz olmalı, ana mesaj net ve anlaşılır bir dilde yazılmalıdır. İmza kısmında gönderenin adı, unvanı, şirket adı, iletişim bilgileri ve resmi bir logo yer almalıdır. Şablonun renkleri, şirket kimliği ve logosuyla uyumlu olmalıdır. Ayrıca,yanıt almayı kolaylaştırmak için iletişim bilgilerine ve yanıt düğmesine erişim sağlanmalıdır.
e-posta pazarlama blogları, şirket web siteleri, e-posta pazarlama hizmet sağlayıcılarının kaynakları ve örnek veritabanları gibi online kaynakları inceleyerek fikir edinebilirsiniz. Ayrıca e-posta pazarlama araçları ve şablon sağlayıcıları da özelleştirilebilir örnekler sunabilir. Öte yandan içerik ajansları ile görüşüp referanslarını inceleyip size özel tasarlamalarını da isteyebilirsiniz.

Evet, “newsletter” (bülten) ve “e-mailing” terimleri farklı kavramları ifade eder.

  1. Newsletter (Bülten): Newsletter, genellikle belirli bir konu veya endüstri hakkında bilgi, haber veya içerikleri düzenli olarak paylaşan, aboneleri bilgilendirmek veya eğitmek amacıyla kullanılan düzenli bir elektronik iletişim aracıdır. Bu bültenler, genellikle belirli bir alanda uzmanlaşmış bir kuruluş veya kişi tarafından oluşturulur ve okuyucuları güncel tutmak için kullanılır.
  2. Mailing: “Mailing” terimi, genellikle daha geniş bir iletişim kampanyasının parçası olarak kullanılır ve belirli bir hedef kitleye e-posta veya fiziksel posta ile iletişim sağlama sürecini ifade eder. e-mailing, tanıtım, pazarlama, reklam veya bilgilendirme amaçları için kullanılabilir ve daha geniş bir iletişim stratejisinin parçası olarak özelleştirilebilir.

Yani newsletter, düzenli olarak içerik göndermek ve bir izleyici kitlesiyle etkileşimde bulunmak amacıyla kullanılan özel bir iletişim türüdür, e-mailing ise iletişim kampanyalarının bir parçası olarak daha genel bir terimdir ve belirli bir amaç için çeşitli iletişim yöntemlerini içerebilir.

Toplu mail gönderimi için izin verilen en fazla alıcı sayısı, kullanılan e-posta servis sağlayıcısına ve abonelik planına bağlı olarak değişebilir. Genellikle ücretsiz e-posta hizmetlerinde ve düşük seviyeli planlarda günlük veya saatlik bir gönderim sınırlaması bulunabilir. Bu sınırlar, e-posta sağlayıcının politikalarına ve güvenlik önlemlerine bağlı olarak farklılık gösterebilir.

Ücretli veya iş düzeyi e-posta hizmetleri, daha fazla alıcıya sahip olanlar için daha büyük sınırlar veya özel izinler sunabilir. Örneğin, bazı iş e-posta hizmetleri aylık binlerce veya daha fazla e-posta göndermeye izin verirken, daha büyük işletmeler için daha yüksek sınırlar sunabilir. Bu nedenle, toplu mail gönderimi için izin verilen maksimum alıcı sayısını belirlemek için e-posta sağlayıcınızın politikalarını ve kullandığınız abonelik planını kontrol etmeniz önemlidir. Ayrıca toplu mail gönderirken spam ve güvenlik önlemlerine dikkat etmek de çok önemlidir.

Toplantı Talep Edin