İçerik pazarlaması kavramı ne kadar önemli farkındasınız, hatta bunun için bütçe ayırıp emek harcıyorsunuz. Ama yine de yaptığınız içerik pazarlaması işe yaramıyorsa mutlaka kritik noktalarda hata yapıyorsunuz demektir. Peki bu kritik noktalar neler?

1. Hedefe yönelik hazırlanmış bir içerik pazarlaması planı ve stratejisi yoksa

2. İçeriğin üzerinde yeterince çalışılmamışsa, özgün değilse

3. İçerik hedef kitlenin beklediği değeri yaratmıyorsa

4. Niş bir alanda çalışıyorsanız, buraya özel pazar araştırması yapılmadıysa

5. Pazarda dominant rakip(ler) varsa ve siz onlardan farkınızı ortaya koyamadıysanız

6. İçerik hiç pazarlanmamış (organik veya paid) veya yanlış yerde yayımlanmışsa

7. İçeriği ortaya çıkacak teknik altyapı doğru kurulmadıysa

8. Beklentiler, KPI’lar çok yüksek set edilmiş, gerçekçi değilse

9. Sonuç almak için yeterince zaman beklenmediyse

10. İçerik yaratırken işe tam anlamıyla hakim, sahiplenen ve en önemlisi eğlenen bir ekibe sahip değilseniz, içerik pazarlaması stratejilerinizin sonuç vermeme ihtimali yüksektir.