Artık işi profesyonel ellere bırakmaya, bir içerik ajansı ile çalışmaya karar verdiniz. O ajanstan verim almak için bazı noktalara dikkat etmekte fayda var.

Araştırmalara göre internet kullanıcıları, dünya genelinde bir dakikada:

Youtube’a 72 saatlik video yüklüyor

E-mail ile 204 milyon ileti gönderiyor

Facebook’ta 2,46 milyon içerik paylaşıyor

Twitter’da 277,000 tweet atıyor

Pinterest’te 3,472 görsel pinliyor

Bu ortamda içerik pazarlamanızın başarılı olması için ilgi çekici, motive edici, harekete geçirici olması gerektiği kesin. Bunu artık herkes biliyor. “Peki ama nasıl?” diye düşünürken bir içerik ajansı ile çalışmaya, bu işbirliğinin yükünüzü hafifleteceğine karar verdiniz. O zaman Newscred’in bir içerik ajansından maksimum verim almanızı sağlayacak 5 önerisine kulak verebilirsiniz.

Öneri #1

Vizyonunuz, misyonunuz ve değerlerinizi iyice anlatın. Yoksa boşa zaman geçireceksiniz demektir. Ajansınız şirketinizi sizin kadar iyi tanımalı.

Öneri #2

Amacınız içerik yaratmak değil, “etkili içerik” yaratmak. Hazırladığınız projeye ajansınızla birlikte zaman ayırın ve gerektiğinde süreçte değişiklikler yapmaya açık olun.

Öneri #3

Dürüst ve hızlı bir şekilde iletişim kurun. Emin olun uzun vadede bu tavır bütçeden tasarruf etmenizi sağlar.

Öneri #4

Sizinle çalışanlara güvenin. Evet güvenmek demek, risk almak demek. Bu kulağa korkutucu gelebilir. Ama kontrolü kaybettiğinizi düşünmeyin. Her şey onayınızdan geçebilir ama unutmayın ajansınız hayatınızı kolaylaştırmalı, aksine size iki kat iş çıkarabilir.

Öneri #5

Konu yaratıcılıksa, biraz esnek olun. Evet zamanlamalara uymak önemli ama sadece zamanlamalara uymak adına içinize sinmeyen işlere onay vermeyin.